martes, 15 de noviembre de 2011

Recital de Poesia a Vicent Andrés Estesllés


El proper Divendres 25 de novembre, a les 20 hores, la Biblioteca de Gata, amb la col·laboració dels membres del Club de Lectura Gata, oferirem un Recital de Poesia homenatge al gran poeta valencià VICENT ANDRÉS ESTELLÉS.

A la Biblioteca, per unes hores, rememorarem els versos del poeta de la ma de tots els amics que han volgut participar d'aquest acte i, junt a imatges i el so de la flauta, evocarem tots els sentiments que els seus versos ens provoquen.

Llegim poesia...... T'esperem!!!!


Cançó de la lluna

La lluna de la muntanya,
la lluna que més m'agrada!
Ai, com m'agrada la lluna
la lluna de la muntanya!

És una lluna molt neta,
és una lluna molt clara,
Com és de clara la lluna,
la lluna de la muntanya!

Lluna de bosc i fageda,
la lluna que ens agermana,
la lluna de creure i creure
i mirar-nos a la cara.

La lluna de la ciutat
és una lluna gastada,
és una lluna molt trista,
és una lluna llunyana.

¿Qui pot mirar a la lluna
amb una mirada franca?
És un luxe innecessari;
vés a la teua, i a casa.

Si la mires, et fotran
un ganivet per l'espatla,
et robaran la cartera,
la muller i l'esperança.

Però jo pense en la lluna,
la lluna de la muntanya,
i em sé ric d'alguna cosa
que jo no vull dir encara.

Pense en un món on els homes
es miraran cara a cara:
cada paraula que diguen
serà més que una paraula.

Pense en la lluna, la lluna,
la cosa que més m'agrada.
La vida llavors tenia
una gràcia no encetada.

Ai, com m'agrada la lluna,
la lluna de la muntanya!
La lluna de la muntanya,
la lluna que més m'agrada.

Vicent Andrés Estellés (1970)

No hay comentarios: